24 Aralık 2016 Cumartesi

[150810] Chat Etkinliği, Chanyeol

[150810 CHAT ETKİNLİĞİ, CHANYEOL]

2015'ten kalma ama ben yinede paylaşmak istedim çok şey yazıyor çünkü.

Merhaba~~ Görebiliyor musunuz? Büyük ihtimalle görüyorsunuz.
Sadece bugün için bekledim. Herkes hazır mı?
5 dakika çok sıkıcıydı... Bir kâse ramenin hazır olması için beklemekten çok daha kötü/sıkıcı!
Herkes yemeğini yedi mi? Bundan sonra yemek yemeye gideceğim. Ne yemeliyim? Bana tavsiye verin.
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
Baharatlı ddukbokki yedim ve 3 gündür karın ağrısı çekiyorum.
Kimçi (mayalanmış kırmızıbiber ve sebzelerden özellikle çin lahanasından yapılan, geleneksel bir Kore yemeğidir.), ton balığı ve sebzeleri karıştır ve üzerine peynir koy! ''
Ni-hao (Ni- hao Çince merhaba demek diye biliyorum. Sanırım onu Korece alfabeyle yazmış.)
Boyum 1.85 Kafeye gittiğim zaman içtiğim... Americano??
Uhm..2 yaşındayken? Yalnızca bir yudum bira içebilirim...Evet ben müziği okuyamıyorum kkkk
Fan:Kyungsoo senin için kimdir?
Chanyeol:Neden sadece benim için olan sohbet odasında o kişi hakkında konuşuyorsunuz?
Chanyeol:20'lerimdeki en iyi anıları (hatıraları) yaşattığınız için teşekkür ederim.
Ayrıca sana baktıktan sonra aşık oldum.
Chanyeol:.Gerçekten sıkıldığım zaman, arada sırada oyun oynuyorum.
1. Showcase'i unutamıyorum.goosebumps benim tüm vücudumdaydı.(goosebumps:tüylerin diken diken olması.)
Sushi'yi seviyorum.Bugün yemeyi düşündüm.Ama önceki gün yemiştik yani yemeye gitmiyeceğim.
Fan : Sık sık rüya görür müsün ?
Chanyeol:Ben çoo...k rüya görürüm. Kkkk
Chanyeol: Ummm..Yoojin-ee??
Buradaki herkesten daha sevimlisin.
Fan:Cidden ..senin ideal tipin kim?
Tüm ciddiyetimle...Yebin-ee?
Hangi saç rengi bende güzel durur?Gümüş iyi ama ..saçlarım mahvoldu.
Chanyeol:Dua edeceğim.(Saçları için galiba :D)
Chanyeol:Teşekkürler.seni seviyorum!
Chanyeol:Bestelediğim şarkılar yerine beni takıntı edinin.
 4 yıl sonra oppaya gel.
Aegyo yapamam.
EXO L'in süper gücü SEVGİ.Ve sembolü KALP.
Uhm...yaklaşık 8 kez?
( Galiba biri gümüş saçlarına nasıl sahip olduğunu sormuş oda 8 kez açılması gerektiğini ima etmiş.Yani 8 defa felan boyamış :D)
Millet!! Yalnızca 10 dakika kaldı.
Hayır..Yemek yemeğe gitmek zorundayım.(ağlayan bebek sesi) (gitme zamanı) çok...hızlı..
Fan; Hayranların için 'seni seviyorum' demek bu kadar mı zor?
Chanyeol:Evetttt.çok zor...utanıyorum.Seni seviyorum..
Gerçekten biradan hoşlanmıyorum.
(Zico ile buluşmaları hakkında)
Chanyeol:Ben alışverişe giderken şans eseri karşılaştık.Ayrıca başka şekilde (alışveriş merkezinde) bir araya geldik.Hala yakınız.
Millet ben yemeğe gidiyorum.Sizde yemek yemeye gitmelisiniz.
Bye... şimdi 3 saniye...1...2...3... ppyong!!
 Hepimiz mutlu olalım.
Gerçekten bira sevmiyorum.
Millet mutlu olun, hasta olmayın, yalnızca iyi şeyleri görün, yalnızca iyi şeyler yapın, birbirinize inanın…
Webtoon bulmak çok zor.Yani okumuyorum.Yalnızca Kyungsoo'ya 'About the Death'i önerebildim.
Chanyeol:Japonca öğrenmek için çok çalışacağım.....
 Fan:En çok korktuğun şey nedir?
Chanyeol:Dişçi..
 Ben bilardo'yu Kyungsoo'dan 9999 kat daha iyi oynuyorum.
 Senin favori ekmeğin ne? (ppang)
Chanyeol; Chanyeol oppang (Oppa ve ekmek anlamına gelen ppang kelimelerini birleştirerek espri yapmaya çalışmış. Çok soğuk bir espri, kötüsün Yeol :D)
 Heok
Eog
Ah.. Hayır.. 
FahnsjsyakNShsosmh (Rastgele tuşlara basmış :D)
 Benim büyük kardeşim, Myungsoo Hyung’um
 Hyeji-ah merhaba, seni de seviyorum
 Chanyeol haşlanmış yumuşak yumurtayı sevdiğini söylemiş.
 mami ya aishiteru (seni seviyorum demek  )
 Gryffindor!!! (Harry Potter’dan >.<)
 Bloody Marry (Bu korkunç bir efsanedir! Hatta filmi bile çekilmişti. Bunu öğrendikten sonra zavallı admininiz bir hafta aynalara bakamamıştı >.<)
 Salça dökülmüş ekşi ve tatlı domuz yiyorum…
 Tamam, Osaka’ya gideceğim.
 Chanyeol ‘The Three Bears (곰세마리)’ şarkısını söylüyormuş. (Bu şarkıyı duyan var mı? Baba ayı, anne ayı diye sözleri olan bir şarkı. Ben de ilk defa Full House dizisinde duymuştum: D )
 Chanyeol’a beste yaparken nereden ilham aldığını sordukları zaman, ‘Çocuklar sizden ilham alıyorum’ diye cevaplamış.
 Maiko (Fanın ismi) ~ ohayou gozaimasu (günaydın)~~ konbanwa (iyi akşamlar)~~
 Sadece büyük bir tuvalet yapmak (Nasıl daha kibar yazılır bilmiyorum, aslında çok daha farklı bir şey yazmış )
 EXO-L’de bugün gazını çıkardı mı? (Gerçekten yazmışmı ya *-*)
Aptal bir noona, dongsaeng, hyung. Ben sadece bir aptalım
Sıkıldım
•Seni seviyorum aishiteru!
•Sadece çamaşır deterjanı kullanırım. Şaka şaka~ normal sabun kullanıyorum.
•Fan; Neden çok fazla nokta kullanıyorsun?
CY:…………………….
CY:ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋCY:Benim için genelde basit oluyor. (nokta koymaktan bahsediyor olmalı)
•Mmm... Love Me Right?... Ya da Promise?
•Şuan hayatımdaki en ağır (kilo olarak) olduğum zaman... Ama bu bir sır.
•Fan; Uyumadan önce ne yaparsın?
CY; Gözlerimi kapatırım ve nefes alırım!?
•Bunu tekrar yapmak isterim!
•Fan; Ben 170 cm'nin üzerinde bir kızım.
CY; Ben 180 cm üzerindeyim. Sorun değil çünkü ben daha uzunum.
•Fan:Yavru köpeğim için bir isim tavsiye et~
CY: Hadi ismi Yeollie olsun .
•CY: mmm…çıkmıyor mu…?
•CY: Çok heyecanlı!!! Hadi dans etmeye!!!!
•Fan; Hangi çiçeği seversin?
CY; Mmmm... Hyunji çiçeği?
•Bir tane takma isim yeterli, çok fazla takma isim kafa karıştırıcı olacaktır.
•Hmm... Sanırım benim hiç böyle zor bir deneyimim olmadı.
•ㅋㅋㅋㅋㅋHerşeyin en iyisi için basit şeyleri severim.
•Duyduğuma göre... Daegu (Güney Kore'de bir şehir)... Son zamanlarda gerçekten sıcakmış!
•Bence de Call Me Baby sırasında! Ama onunla ilgilenmek gerçekten zordu! Her gün biraz daha solgunlaşıyordu! (Sanırım CMB promosyonları sırasında saçlarını boyadığı rengin bakımının zor olduğundan bahsetmiş. )
•Kısalar sıcak olduğu zamanlardq, uzun pantolon soğuk olduğunda.
•İkisinide seviyorum... Yazın kısa saçı daha çok tercih ediyorum... Çok zor...
•Senin için iki defa yapacağım. (saçını kastediyor olmalı)
•Bilardo için sanırım oyun gereğince 5 dakikada öğrendim ? Video hakkında, uzun zamandır yapmak istediğim birşey.
•3 saat önce telefon ekran koruyucum, kurşun geçirmez koruyucu~
• Nemo? (Acaba kayıp balık Nemo'yu mu kastetti? :D)
•Oh!! Gerçekten mi!! Bende Park Chanyeol'u seviyorum!
• Kızarmış tofulu suşi (Tofu'nun anlamına baktığımda yazanlar aynen şuydu " Uzakdoğu'da soya fasulyesi suyunun fermentasyonundan elde edilen bir tür peynir" :D) Benimle birlikte gelen çocuklardan çok azar işittim çünkü tofulu suşi yemek için suşi barına çok fazla para ödedim... Ama lezzetliydi, ne yapabilirim ㅠㅠ
• Chanyeol haşlanmış yumuşak yumurtayı sever.
• Sadece kendimi seviyorum. (Gene ego kastı *-*)
•Bitmesi için 10 dakika kaldı! Hala Merak ettiğiniz çok şey var, son sorular için hadi hadi!
Sizin sohbetiniz benden çok daha hızlı! Neyi merak ediyorsunuz?
•Fan; Bana bir piyano şarkısı öner.
CY; Yiruma-Maybe
•Nature Republic'de çalışıyorum. Sana çok fazla resim yelpazelerinden vereceğim. (Nature Republic mağazalarında hediye verilen EXO ürünlerinden bir tanesi olmalı)
CY; Evet, bana 100 tane ver!
•Onu severim ama yapamam.
• Ko...ko...kola
• ba...ba...ba...sick (Bir rapçinin ismi ve Chanyeol'ün instagram hesabından takip ettiği kişi)
•Bende seni özledim.
•ㅋㅋ Çok minnettar olurum!
• Tabiki de o dans!
• Fan; * Chanyeol'ün şarkı söylemesi, rap yapması, ve ...ile övülür (dans etmeyi yazmamış)
CY; Dans etmekle de...
•Fan; Parfüm??
Chanyeol; Kolonya... Hangisi olduğu bir sır...
•Fan;Saçlarını gri yapana kadar kadar kaç defa boyadın?
CY; 8 defa..
•Müzik...? Olmazsa... Sonra ne? ㅋㅋ
Chanyeol'ün önerdiği şarkılar;
The Three Bears şarkısı; https://www.youtube.com/watch?v=YogshSNtVpo
Kings Of Convenience - Cayman Islands;https://www.youtube.com/watch?v=c-ppARtcQfo
Cr. Syjexo/ Kpoplover 727/meunjongin/ whitexocean/ yixinqins/kaisootrashh/eternally_b/ chanyeol-and-netz

1 yorum:

  1. mynbet - youtube vip - Videodl.cc
    im new live stream a live stream a live youtube video to mp3 video game. live stream a live stream a live video game. live stream a live video game.

    YanıtlaSil